torsdag 6 oktober 2011

Höstmys

Regnet fullkomligen vräker ner och piskar mot fönstret.
Det är en sån dag idag... Klart det ska regna!

Vi försov oss i morse, det brukar vi inte göra - men i morse vaknade vi 10 minuter innan barnens buss gick. Idag skulle även Ellen med bussen så man kan ju lätt säga att vi vaknade SNABBT, när vi väl vaknade. Det går ju, det gör det ju alltid, men en sån morgon sätter gärna spår i hur dagen blir...
När jag var i stan idag i massor av ärenden så gick jag in på Lilla G och köpte den här helt underbara blomlådan! Jag älskar ju zink så den har ju en given plats på vår trapp!
Nu fick jag ny lust att höstpynta här hemma.
Ljusstaken på vardagsrumsbordet höstpimpades...
Så nu är det fint här hemma tills Caroline och Ella kommer i morgon!
De stannar över helgen och det ska bli jätteroligt!
Min nya köksduk!

2 kommentarer: